| VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za urbanizam, imovinsko-pravne poslove i katastar |
| MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Odsjek za imovinsko-pravne poslove |
| DJELATNOST(I) |
Urbanizam, građenje, katastar i imovinsko-pravni poslovi |
| KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Subašić Harun, Stručni saradnik za imovinsko-pravne poslove
Telefon: 030 795 616
E-mail:
harun.subasic@gnt.gov.ba
|
| SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Davanje u zakup javnih površina za postavljanje bilborda ili kioska, kao i korištenje parkinga, ljetnjih bašti i poslovnih prostora. |
| PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o upravnom postupku, član 200. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 2/98 i 48/99); Odluka o načinu dodjele pod zakup zemljišta u državnom vlasništvu i visini zakupnine, član 5. (“Službeni glasnik općine Novi Travnik”, broj 02/14); |
| Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
| NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
| Zakupnina |
Za postavljanje kioska i privremenih objekata za obavljanje trgovinske, ugostiteljske, zanatske i druge djelatnosti:
-I zona- 3KM/m2
-II zona 2KM/m2
-III zona 1KM/m2
a) Za korištenje ljetnjih bašti i zemljišta ispred trgovinskih i ugostiteljskih objekata i drugih privremenih objekata (za sezonsko korištenje – od 01.05. do 30.09.u godini)
I zona – 1,5KM/m2
II zona – 1KM/m2
III zona – 0,5KM/m2
b) Za postavljanje objekata kulturne, zabavne i sportske manifestacije – 2KM/m2
c) Za korištenje stupnih mjesta za montažu kablova – 10 KM po stupnom mjestu
d) Za korištenje privremenih montažnih objekata i dalekovoda za potrebe elektro i PTT mreže – mjesečno po 5KM/m2 |
1549995000429981 |
Vr. prih.: 722463; grad: 065; primalac: Grad Novi Travnik; poziv na broj: 1900020900; |
|
| Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
|
| Potrebna dokumentacija |
| TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
| Urbanistička saglasnost (samo za lica koja prvi put zaključuju ugovor o zakupu) |
Služba za urbanizam, imovinsko – pravne poslove i katastar |
Original |
Grad pribavlja dokument po službenoj dužnosti. |
| Dokaz o uplati takse i naknade |
Pošta ili banka |
Original |
/ |
|
| ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
2 dana. (1 dan za pregled potpunosti zahtjeva) |
| OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 3 dana. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
| VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Od 5 mjeseci do 1 godine. |
| PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Zahtjev se predaje usmeno. |