| VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za urbanizam, imovinsko-pravne poslove i katastar |
| MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Odsjek za urbanizam i katastar |
| DJELATNOST(I) |
Urbanizam, građenje, katastar i imovinsko-pravni poslovi |
| KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Đuzel Senad, Viši samostalni referent za mašinsko i digitalno održavanje katastarskog operata
Telefon: 030 795 652
E-mail:
senad.djuzel@gnt.gov.ba
|
| SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Provođenje promjena u katastarskom operatu. |
| PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o upravnom postupku (Sl. novine FBiH, broj 2/98, 48/99); Zakon o premjeru i katastru zemljišta (Sl. list SRBiH, broj 14/78, 12/87, 12/89, 26/90 i Sl.list RBiH, broj 4/93 i 13/94); Pravilnik o održavanju premjera katastra zemljišta i katastra nekretnina (Sl. novine FBiH broj 87/22, 89/23); Odluka o naknadama za korištenje podataka premjera i katastra (Odluka Vlade,Sl. novine FBiH, broj 504/22) |
| Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
| NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
| Provođenje promjena (u kancelariji), promjene upisa korisnika ili posjednika po ispravi |
60 KM |
1549995000429981 |
Vr. prih.: 722516; grad: 065; primalac: Grad Novi Travnik; poziv na broj: 1900020900; proračunska org. 0000000 |
|
| Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
| INFORMACIJA |
| Podnosilac |
| Adresa |
| Telefon |
| Organizaciona jedinica |
| Registar |
| Predmet |
| Identifikacijski broj |
| Datum podnošenja |
| Lista zaprimljenih dokumenata |
| Zakonski rok rješavanja |
|
| Potrebna dokumentacija |
| TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
| Pravni osnov za upis promjene (ugovor, rješenje ili drugi akt) ovjeren od strane porezne uprave |
Notar, sud ili drugi nadležni organ |
Original |
/ |
| Izjava prodavca o isplati cijene (u slučaju da je tako navedeno u aktu za provođenje) |
Stranka |
Original |
/ |
| Dokaz o uplati takse i naknade |
Pošta ili banka |
Original |
/ |
|
| ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
30 dana |
| OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 15 dana. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
| VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Do naredne promjene upisa u katastarski operat. |
| PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva |